L.p. Rodzaj rejestru / ewidencji Miejsce prowadzenia 1 rejestr korespondencji przychodzącej biuro Nr 8 Sekretariat 2 rejestr uchwał Rady Gminy biuro Nr 2 Obsługi Rady Gminy 3 rejestr interpelacji radnych biuro Nr 2 Obsługi Rady Gminy 4 rejestr wniosków komisji Rady Gminy biuro Nr 2 Obsługi Rady Gminy 5 książka kontroli biuro Nr 8b Sekretarza Gminy Bralin 6 rejestr zarządzeń Wójta Gminy Bralin biuro Nr 8b Sekretarza Gminy Bralin 7 rejestr zarządzeń kierownika Urzędu Gminy Bralin biuro Nr 8b Sekretarza Gminy Bralin 8 rejestr skarg i wniosków biuro Nr 8b Sekretarza Gminy Bralin 9 rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw biuro Nr 8b Sekretarza Gminy Bralin 10 rejestr jednostek organizacyjnych gminy biuro Nr 8b Sekretarza Gminy Bralin 11 rejestr instytucji kultury biuro Nr 8b Sekretarza Gminy Bralin 12 centralny rejestr umów biuro Nr 8 Sekretariat 13 rejestr wypadków przy pracy biuro Nr 5 Stanowisko ds. kadr 14 rejestr przedpoborowych biuro Nr 5 Referat Organizacyjny 15 rejestr urodzeń biuro Nr 6 USC 16 rejestr małżeństw biuro Nr 6 USC 17 rejestr zgonów biuro Nr 6 USC 18 rejestr wydawanych i utraconych dowodów osobistych biuro Nr 6 USC 19 23 grudnia 2011 przekazany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki w formie elektronicznego rejestru 20 rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych biuro Nr 5 Referat Organizacyjny 21 rejestr ewidencji ludności biuro Nr 5 Referat Organizacyjny 22 rejestr zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe biuro Nr 9 Referat Gospodarki Finansowo-Budżetowej 23 ewidencja podatników podatku od środków transportu biuro Nr 9 Referat Gospodarki Finansowo-Budżetowej 24 ewidencja podatników podatku od nieruchomości biuro Nr 9 Referat Gospodarki Finansowo-Budżetowej 25 ewidencja gruntów i budynków biuro Nr 17 Stanowisko ds. zarządzania mieniem 26 rejestry zamówień publicznych biuro Nr 16 Stanowisko ds. zamówień publicznych 27 rejestr decyzji o warunkach zabudowy biuro Nr 16 Referat Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji 28 rejestr planów miejscowych biuro Nr 16 Referat Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji 29 rejestr decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego biuro Nr 16 Referat Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji 30 karta informacyjna o środowisku biuro Nr 17 Referat Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji 31 rejestr decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach biuro Nr 17 Referat Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji 32 rejestr decyzji o wycince drzew i krzewów biuro Nr 17 Referat Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji 33 ewidencja psów zarejestrowanych na terenie gminy Bralin biuro Nr 17 Stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej 34 jawny rejestr zbiorów danych osobowych biuro Nr 5 Dane zawarte w rejestrach i ewidencjach udostępniane są na wniosek składany w sekretariacie biuro Nr 8 lub składany z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019r., poz. 1429).
i Spraw Obywatelskich
rejestr ewidencji działalności gospodarczej
biuro Nr 5 Referat Organizacyjny
i Spraw Obywatelskich
i Spraw Obywatelskich
i Spraw Obywatelskich
Zbiorczy rejestr - działalność lobbingowa - biuro nr 5