Nazwa procedury:

UŻYCZENIE GRUNTU

 

Numer karty:

 UGB.29         

 

Numer JRWA:

 ZPM. 6850

 

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o zawarcie umowy użyczenia nieruchomości gruntowej wraz z informacją jak będzie wykorzystywana nieruchomość.

2. Odbitka z zasadniczej mapy miasta z wyraźnie i dokładnie zaznaczonymi granicami wnioskowanego terenu. Odbitkę z mapy można uzyskać w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Kępnie, ul. Sztaszica 12..

3. Kopia odpisu z KRS (dotyczy podmiotów zarejestrowanych w KRS) – wydany nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia wniosku.

4. Kopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji prowadzenia działalności gospodarczej (dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą) – wydany nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia wniosku.

5. NIP, REGON, PESEL, Seria i numer dowodu osobistego, numer telefonu kontaktowego.

 

Opłaty:

Brak.

 

Miejsce złożenia i odbioru:

Biuro obsługi interesanta lub sekretariat Urzędu Gminy Bralin, pok. nr 8

 

Jednostka odpowiedzialna:

Stanowisko ds. Zagospodarowania Przestrzennego i Zarządzania Mieniem

 

Termin odpowiedzi:

Do 3 miesiąca od daty złożenia kompletu dokumentów. Sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilnoprawnym. Terminy wynikające z KPA nie mają zastosowania.

 

Tryb odwoławczy:

Brak.

 

Uwagi:

W toku postępowania organ właściwy do rozpatrzenia wniosku może zażądać od wnioskodawcy dodatkowych dokumentów, wynikających ze specyfiki celu udostępnienia gruntu.

 

Podstawa prawna:

1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity - Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.).

2. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).

 

Wymagane załączniki:

Wzór wniosku o użyczenie gruntu.

 

wersja: 15.06.2011