Nazwa procedury:
UŻYCZENIE GRUNTU
Numer karty:
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o zawarcie umowy użyczenia nieruchomości gruntowej wraz z informacją jak będzie wykorzystywana nieruchomość.
2. Odbitka z zasadniczej mapy miasta z wyraźnie i dokładnie zaznaczonymi granicami wnioskowanego terenu. Odbitkę z mapy można uzyskać w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Kępnie, ul. Sztaszica 12..
3. Kopia odpisu z KRS (dotyczy podmiotów zarejestrowanych w KRS) – wydany nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia wniosku.
4. Kopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji prowadzenia działalności gospodarczej (dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą) – wydany nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia wniosku.
5. NIP, REGON, PESEL, Seria i numer dowodu osobistego, numer telefonu kontaktowego.
Opłaty:
Brak.
Miejsce złożenia i odbioru:
Biuro obsługi interesanta lub sekretariat Urzędu Gminy Bralin, pok. nr 8
Jednostka odpowiedzialna:
Stanowisko ds. Zagospodarowania Przestrzennego i Zarządzania Mieniem
Do 3 miesiąca od daty złożenia kompletu dokumentów. Sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilnoprawnym. Terminy wynikające z KPA nie mają zastosowania.
Tryb odwoławczy:
Brak.
Uwagi:
W toku postępowania organ właściwy do rozpatrzenia wniosku może zażądać od wnioskodawcy dodatkowych dokumentów, wynikających ze specyfiki celu udostępnienia gruntu.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity - Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.).
2. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
Wymagane załączniki:
Wzór wniosku o użyczenie gruntu.