Nazwa procedury:
ZAŚWIADCZENIE O PODŁĄCZENIU NIERUCHOMOŚCI DO SIECI WODOCIĄGOWO - KANALIZACYJNEJ
Wymagane dokumenty: Wniosek o wydanie zaświadczenia o podłączeniu nieruchomości do sieci wodociągowo – kanalizacyjnej. Opłaty: W razie załatwiania sprawy przez pełnomocnika – opłata skarbowa w wysokości 17,00 zł za pełnomocnictwo. W przypadku kiedy zaświadczenie wydawane jest na nieruchomość przeznaczoną pod działalność gospodarczą – opłata skarbowa w wysokości 17,00 zł. Miejsce złożenia i odbioru: Biuro RGI (pok. nr 17, II piętro), biuro obsługi interesanta lub sekretariat Urzędu Gminy Bralin pok. nr 8. Jednostka odpowiedzialna: Referat Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji - stanowisko ds. obsługi infrastruktury technicznej. Termin odpowiedzi: W/ w dokument wydawany jest w terminie do 7 dni od złożenia kompletnego wniosku. Tryb odwoławczy: W przypadku jakichkolwiek niezgodności należy złożyć pisemny wniosek, z jednoznacznym określeniem danych zawartych w wydanym zaświadczeniu, które wg wnioskodawcy powinny być zmienione. Uwagi: W przypadku zgłoszenia niezgodności termin odpowiedzi wynosi do 7 dni. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej. Wymagane załączniki: Protokół zdawczo – odbiorczy przyłącza/y (wykonuje konserwator wodociągu). Mapa sytuacyjno – wysokościowa z inwentaryzacją powykonawczą przyłącza/y (skala mapy w zakresie 1:500 lub 1:1000). wersja 03.01.2022