
Ogłoszenie o zamówieniu - przetarg na rozbudowę Domu Ludowego o pomieszczenia świetlicy oraz garaż dla OSP w Taborze Wielkim - etap III
Bralin: Rozbudowa Domu Ludowego o pomieszczenia świetlicy oraz garaż dla OSP w Taborze Wielkim - etap III
Numer ogłoszenia: 122293 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bralin , Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7811201, faks (062) 7811202, www.bip.bralin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Domu Ludowego o pomieszczenia świetlicy oraz garaż dla OSP w Taborze Wielkim - etap III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie wskazanym w materiałach przetargowych, w szczególności zmierzających do wykonania: - ścian działowych murowanych z bloczków z betonu komórkowego, - szlichty wewnętrznej cementowej na warstwie styropianu EPS 100 gr 5 cm i izolacji poziomej z folii PE, - tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych pod okładziny ceramiczne i tynków gipsowych układanych maszynowo, - sufitu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie podwójnym wraz izolacją paroszczelną gr. 0,8 mm i cieplną z wełny mineralnej gr. 20 cm, - montażu ościeżnic drzwiowych wraz z skrzydłami, - instalacji wod.-kan, - instalacji wentylacji 2) Zamówieniem objęte są również: - wywóz i utylizacja wszelkich materiałów odpadowych - nawet, jeżeli nie wynika to wprost z dokumentacji i/lub nie zostało ujęte w kosztorysie, - przeprowadzenie na własny koszt wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem, badaniem przedmiotu odbioru i przekazaniem do eksploatacji, - zapewnienie kierownictwa budowy przez osobę uprawnioną wg wymogów pozwolenia na budowę. Uwaga! Koszt tych robót i czynności należy uwzględnić w cenie oferty. 3) Zamówieniem NIE SĄ objęte roboty budowlane zrealizowane w I i II etapie (w szczególności polegające na wykonaniu: ław i murów fundamentowych, przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej połączonej do istniejącego szczelnego zbiornika bezodpływowego, ścian nośnych z betonu komórkowego o gr. 24 cm, konstrukcji dachu wraz z pokryciem, obróbek blacharskich wraz z odwodnieniem, dostawy okien i drzwi z PCV oraz bramy zewnętrznej rolowanej). Załączone przetargowe przedmiary robót zostały odpowiednio dostosowane ! 4) Zakresy robót: wg projektu budowlanego, specyfikacji technicznej (Stwiorb), przedmiaru robót, z tym zastrzeżeniem, że umowa przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. 5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania swoich robót w ścisłej koordynacji organizacyjno - technologicznej w wykonawcą wewnętrznej instalacji elektrycznej (murowanie ścian, tynkowanie, montaż sufitu, itp.), która nie jest przedmiotem zamówienia. 6) Termin wykonania zamówienia: Wymagane terminy realizacji. a) Termin zakończenia robót budowlanych: nie później niż do dnia 13 listopada 2015 r. UWAGA: Wykonawca samodzielnie wskazuje w formularzu ofertowym termin zakończenia prac. b) Termin zakończenia czynności odbiorowych: do 7 dni od daty zakończenia robót budowlanych..
II.1.5)
Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: nie dotyczy
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.41.00.00-4, 45.33.20.00-3, 45.33.10.00-6, 45.11.12.20-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: roboty budowlane w zakresie: co najmniej dwie roboty budowlane na obiektach kubaturowych (budynkach) o wartości co najmniej 40.000,00 netto każda z tych robót.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy i nadzoru na d robotami przy realizacji zamówienia (posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności budowlanej oraz przynależącą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oferta wykonawcy wg wzoru (zał. nr 1 do SIWZ). 2) Dowód wniesienia wadium - jak opisano w SIWZ. 3) Dokument potwierdzający, że osoby podpisujące ofertę są prawnie umocowane do reprezentowania wykonawcy - tylko w przypadku, gdy umocowanie takie nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty odpisu z właściwego rejestru. 4) Oświadczenie wykonawcy (wg wzoru -zał. nr 2 do SIWZ) o spełnianiu wymogów art.22 ust.1 ustawy. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 23 ust.2) - tylko w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 98
2 - Termin zakończenia robót budowlanych - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: nie dotyczy
IV.3) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian - określono w załączniku nr 8 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bralin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2015 godzina 13:00, miejsce: Gmina Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin, sekretariat - pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Karolina Drop |
Data utworzenia: | 2015-08-17 15:00:54 |
Wprowadził do systemu: | Karolina Drop |
Data wprowadzenia: | 2015-08-17 15:01:07 |
Opublikował: | Karolina Drop |
Data publikacji: | 2015-08-17 15:14:30 |
Ostatnia zmiana: | 2015-08-17 15:14:34 |
Ilość wyświetleń: | 1112 |