
Koordynator do spraw dostępności
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Bralin:
Wioleta Zalesińska
tel. 62 78 11 223
e-mail: wioleta.zalesinska@bralin.pl
Do zadań koordynatora w szczególoności należy:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami do usług świadczonych przez Urząd Gminy Bralin,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art.6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Wójta Gminy Bralin w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- przedstawianie Wójtowi Gminy Bralin bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań,
- sporządzenie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tekst jednolity Dz.U. z 2020r. poz. 1062).
Zarządzenie Nr 56/2020 Wójta Gminy Bralin z dnia 26 sierpnia 2020r. w sprawie powołania Koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Bralin.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Wioleta Zalesińska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wioleta Zalesińska |
Data wprowadzenia: | 2020-09-10 10:07:05 |
Opublikował: | Wioleta Zalesińska |
Data publikacji: | 2020-09-10 11:04:00 |
Ostatnia zmiana: | 2023-03-21 14:15:07 |
Ilość wyświetleń: | 2515 |