Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Bralin:

Wioleta Zalesińska

tel. 62 78 11 223

 e-mail: wioleta.zalesinska@bralin.pl

Do zadań koordynatora w szczególoności należy:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami do usług świadczonych przez Urząd Gminy Bralin,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art.6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Wójta Gminy Bralin w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • przedstawianie Wójtowi Gminy Bralin bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań,
  • sporządzenie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tekst jednolity Dz.U. z 2020r. poz. 1062).

Zarządzenie Nr 56/2020 Wójta Gminy Bralin z dnia 26 sierpnia 2020r. w sprawie powołania Koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Bralin.