
Informacja o udzieleniu zamówienia - przetarg na przebudowę ul. Rzemieślniczej w Bralinie
Przebudowa ul. Rzemieślniczej w Bralinie
Numer ogłoszenia: 89807 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56735 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bralin, Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7811201, faks (062) 7811202.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Rzemieślniczej w Bralinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części ulicy Rzemieślniczej w Bralinie wraz z prostopadłym do niej łącznikiem do drogi wojewódzkiej na długości łącznej 0,28 km. w zakresie: roboty przygotowawcze i ziemne, elementy kanalizacji deszczowej, stabilizacja 2,5 MPa 15 cm, podbudowa kamienna 23 cm, warstwa wiążąca AC11W 7 cm (na części) warstwa ścieralna AC11S 5 cm, chodniki, krawężniki, inne elementy ulic, oznakowanie pionowe. Łączna projektowane powierzchnie: ok.1900 m2. 2) Szczegółowy zakres robót: wg projektu budowlanego, specyfikacji technicznej (Stwiorb), przedmiaru robót, z tym zastrzeżeniem, że umowa przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. 3) Zamówieniem objęte są również: - zapewnienie kierownictwa budowy i nadzoru nad robotami przez osobę posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej; - bieżąca obsługa geodezyjna budowy całego zakresu objętego zamówieniem, począwszy od wytyczenia; - sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zrealizowanego zakresu objętego zamówieniem - 3 kpl map; - wykonanie wszystkich pomiarów kontrolnych, badań i sprawdzeń określonych w STWiORB oraz przeprowadzenie wszelkich czynności związanych z odbiorem, badaniem przedmiotu odbioru i przekazaniem do eksploatacji. 4) UWAGA. Zamówieniem NIE są objęte elementy włączenia w drogę wojewódzka i odprowadzenia wody - w zakresie pasa drogowego drogi wojewódzkiej (z powodu oczekiwanie na uzgodnienie). Roboty z tym związane stanowią ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE. (Zamawiający do celów poglądowych wskazuje, że wartość robót zamówienia uzupełniającego wg kosztorysu inwestorskiego stanowi poniżej 5% wartości robót przetargowych.) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zamówienia uzupełniającego, za co przysługiwać będzie osobne wynagrodzenie ustalone wg stawek jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego objętego niniejszym postępowaniem. 5) Zamawiający nie wymaga opracowania projektu organizacji ruchu na czas budowy dla dróg gminnych. Projekt taki będzie wymagalny jedynie w zakresie włączenia się w drogę wojewódzką, co pozostaje w gestii wykonawcy na etapie realizacji zamówienia uzupełniającego. Konieczność takiego opracowania i uzyskania uzgodnienia należy wkalkulować w cenę poz.47 przedmiaru robót i przetargowego kosztorysu ofertowego. 6) Termin wykonania zamówienia: a) Nieprzekraczalny termin realizacji zadania rozumiany jako termin zakończenia robót budowlanych i przywrócenia pełnej swobody ruchu pojazdów i osób pieszych: do dnia 28 października 2016 r. Termin realizacji zadania z przedziału od 08 lipca do 28 października 2016 roku stanowi jedno z kryteriów oceny ofert - jak opisano w zał. nr 8 do SIWZ. b) Okres realizacji robót nie może być dłuższy niż 30 dni licząc od daty rozpoczęcia robót do daty zakończenia robót budowlanych i przywrócenia pełnej swobody ruchu pojazdów i osób pieszych. c) Termin zakończenia czynności odbiorowych - do 14 dni od daty zakończenia robót budowlanych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.31.20-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo -Mostowych S.A., ul. Składowa 2, 63-500 Ostrzeszów, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250255,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 298857,13 zł
Oferta z najniższą ceną: 298857,13 zł
Oferta z najwyższą ceną: 321012,79 zł
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Karolina Drop |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Karolina Drop |
Data wprowadzenia: | 2016-06-16 13:13:03 |
Opublikował: | Karolina Drop |
Data publikacji: | 2016-06-16 13:27:06 |
Ostatnia zmiana: | 2016-06-16 13:27:16 |
Ilość wyświetleń: | 817 |