Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Bralin:
Wioleta Zalesińska
tel. 62 78 11 223
e-mail: wioleta.zalesinska@bralin.pl
Do zadań koordynatora w szczególoności należy:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami do usług świadczonych przez Urząd Gminy Bralin,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art.6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Wójta Gminy Bralin w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- przedstawianie Wójtowi Gminy Bralin bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań,
- sporządzenie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tekst jednolity Dz.U. z 2020r. poz. 1062).
Zarządzenie Nr 56/2020 Wójta Gminy Bralin z dnia 26 sierpnia 2020r. w sprawie powołania Koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Bralin.