
Zarządzenia rok 2017
- Artykuły:
- Zarządzenie nr 60/2017 - w sprawie ustalenia planu finansowego z zakresu zadań z zakresu administracji rządowej dotyczącego prowadzenia aktualizacji rejestru wyborców na 2018 rok.
- Zarządzenie nr 59.2017 - w sprawie uchwalenia planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej na 2018 rok.
- Zarządzenie nr 58/2017 - w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2017 rok.
- Zarządzenie nr 57/2017 - w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Bralin.
- Zarządzenie nr 56/2017 - w sprawie powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w gminie Bralin
- Zarządzenie nr 55/2017 - w sprawie wysokości stawki bazowej czynszu za 1m2 powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych stanowiącyh zasób mieszkaniowy Gminy Bralin
- Zarządzenie nr 54/2017 - w sprawie przeprowadzenia konkursu plastyczno-technicznego o tematyce ekologicznej pn. "Kalendarz ekologiczny na 2018 rok".
- Zarządzenie nr 53/2017 - zmieniające zarządzenie w sprawie prowadzenia scentralizowanych rozliczeń podatku od towarów i usług (VAT) w Gminie Bralin
- Zarządzenie nr 52/2017 - w sprawie powołania Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Bralinie.
- Zarządzenie nr 51/2017 - w sprawie przygotowania i zapewnienia działania gminnego systemu wykrywania i alarmowania oraz wczesnego ostrzegania w Gminie Bralin
- Zarządzenie nr 50/2017 - w sprawie rezygnacji z opłat za udostępnienie sali komputerowej w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Bralinie, w związku z realizacją zajęć w ramach projektu Gminy Bralin pn. "e-Mocni: cyfrowe umiejętności, realne korzyści"
- Zarządzenie nr 49/2017 - w sprawie ustalenia projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bralin na lata 2018-2025
- Zarządzenie nr 48/2017 - w sprawie projektu uchwały budżetowej na 2018 rok
- Zarządzenie nr 47/2017 - w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia inwentaryzacji sprzętu komputerowego
- Zarządzenie nr 46/2017 - w sprawie udzielenia pracownikom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bralinie do poświadczania za zgodność z oryginałem odpisów dokumentów przedstawionych przez stronę na potrzeby prowadzonych postępowań.
- Zarządzenie nr 45/2017 - w sprawie organizacji stałego dyżuru wójta na czas zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny.
- Zarządzenie nr 44/2017 - w sprawie likwidacji formacji obrony cywilnej Gminy Bralin.
- Zarzadzenie nr 43/2017 - w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu dokumentu pn. "Gminny Program Rewitalizacji dla Gminy Bralin"
- Zarządzenie nr 42/2017 - w sprawie powołania komisji do spraw szacowania strat powstałych w wyniku nawałnicy jaka przeszła przez teren Gminy Bralin
- Zarządzenie nr 41/2017 - w sprawie ustalenia ceny za dzierzawę gruntów będących własnością Gminy Bralin
- Zarządzenie nr 40/2017 - w sprawie wyznaczenia nauczyciela Przedszkola "Kwiaty Polskie" w Bralinie zastępujacego dyrektora placówki podczas jego nieobecności.
- Zarządzenie nr 39/2017 - w sprawie wskazania szkoły, w której będzie naliczany odpis na akładowy fundusz świadczeń socjalnych na każdego nauczyciela będącego emerytem lub rencistą, nauczyciela pobierajacego nauczycielskie świadczenie kompensacyjne oraz pracownika administarcji i obsługi bedącego emerytem lub rencistą włączonego Gimnazjum im. Polskich Noblistów w Bralinie.
- Zarządzenie nr 38/2017 - w sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Bralin.
- Zarządzenie nr 37/2017 - w sprawie ustalenia stawek za odpłatne udostępnianie pomieszczeń szkolnych będących własnością Gminy Bralin oraz wzoru umowy udostępnienia.
- Zarzadzenie nr 36/2017 - w sprawie ustalenia terminu składania wniosków o udzielenie pomocy finansowej uczniom na zakup podręczników i materiałów edukacyjnych w ramach rządowego programu pomocy uczniom w 2017r.- "Wyprawka szkolna"
- Zarządzenie nr 35/2017 - w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze 2017r.
- Zarzadzenie nr 34/2017 - w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu dokumentu pn. "Diagnoza Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Bralin"
- Zarządzenie nr 33/2017 - w sprawie ustalenia dodatkowego dnia wolnego od pracy w 2017 roku za dzień 11 listopada 2017r. dla Dyrektora Biblioteki Publicznej w Bralinie i Kierownika GOPS w Bralinie
- Zarzadzenie nr 32/2017 - w sprawie udostępniania informacji publicznej
- Zarządzenie nr 31/2017 - w sprawie ustalenia dodatkowego dnia wolnego od pracy w 2017 roku za dzień 11 listopada 2017r. dla pracowników Urzędu Gminy Bralin w związku z obniżeniem wymiaru czasu pracy.
- Zarządzenie nr 30/2017 - w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego zatrudnionych w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącycm jest Gmina Bralin, określenia regulaminu pracy komisji egzaminacyjnej oraz wynagrodzenia dla ekspertów za pracę w Komisjach Egzaminacyjnych
- Zarządzenie nr 29/2017 - w sprawie przyjęcia planu wykorzystania gminnego zasobu nieruchomości na lata 2017-2019
- Zarządzenie nr 28/2017 - w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2017 rok
- Zarządzenie nr 27/2017 - w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Bralin
- Zarządzenie nr 26/2017 - w sprawie powołania komisji do wykonania czynności podziału dokumentacji na dokumentację archiwalną i niearchiwalną z wyborów uzupełniających do Rady Gminy Bralin przeprowadzonych w dniu 16 października 2016r.
- Zarządzenie nr 25/2017 - w sprawie zmiany zarządzenia nr 24/2017 Wójta Gminy Bralin w sprawie przyjęcia harmonogramu niezbędnych czynności związanych z włączeniem dotychczasowego Gimnazjum im. Polskich Noblistów do ośmioklasowej Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Bralinie
- Zarządzenie nr 24/2017 - w sprawie przyjęcia harmonogramu niezbędnych czynności związanych z włączeniem dotychczasowego Gimnazjum im. Polskich Noblistów do ośmioklasowej Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Bralinie
- Zarządzenie nr 23/2017 - w sprawie ustalenia Regulaminu Słuzby Przygotowawczej w Urzędzie Gminy Bralin
- Zarządzenie nr 22/2017 w sprawie zasad rachunkowości stosowanych przy realizacji ....."Budowa Domu Ludowego w Nosalach..."
- Zarządzenie nr 21/2017 - w sprawie odwołania członków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Bralinie oraz powołania nowych członków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Bralinie
- Zarządzenie nr 20/2017 - w sprawie zasad rachunkowości stosowanych przy realizacji projektu pn. " Opracowanie Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Bralin" "Umowa DPR.U.30/2017 w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020
- Zarządzenie nr 19/2017 - w sprawie planu sprawdzeń z zakresu przestrzegania zasad ochrony danych osobowych.
- Zarządzenie nr 18/2017 - w sprawie wyznaczenia Lokalnego Administratora Systemu (LAS)-karta dużej rodziny
- Zarządzenie nr 17/2017 - w sprawie wyznaczenia Lokalnego Administratora Systemu (LAS)-żródło
- Zarządzenie nr 16/2017 - zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości
- Zarządzenie nr 15/2017 - w sprawie powołania komisji konkursowej do opiniowania ofert w otwartych konkursach ofert
- Zarządzenie nr 14/2017 - w sprawie: ustalenia zmiany planu finansowego z zakresu zadań z administracji rządowej dotyczacego prowadzenia aktualizacji rejestru wyborców na 2017 rok.
- Zarządzenie nr 13/2017 - w sprawie: sprawozdania rocznego z wykonania budżetu za 2016 r.
- Zarządzenie nr 12/2017 - w sprawie udzielenia pełnomocnictwa szczególnego dla Pani Elżbiety Kuropki, dyrektora Zespołu Szkół im. ks. Michała Przywary i Rodziny Salomonów w Nowej Wsi Książęcej.
- Zarządzenie nr 11/2017 - w sprawie wyznaczenia nauczyciela Przedszkola "Kwiaty Polskie" w Bralinie zastępującego dyrektora placówki podczas jego nieobecności.
- Zarządzenie nr 9/2017 - w sprawie uzupełnienia składu komisji przetargowej powołanej zarządzeniem nr 14/2007 z dnia 3 kwietnia 2007r. do przeprowadzania przetargów na zbywanie nieruchomości stanowiących mienie gminne.
- Zarządzenie nr 8/2017 - w sprawie zmiany zarządzenia nr 32/2015
- Zarządzenie nr 10/2017 - w sprawie określenia terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2017/2018 do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Bralin
- Zarządzenie nr 7/2017 - w sprawie powołania komisji przeprowadzającej nabór na stanowisko podinspektora ds. księgowości budżetowej
- Zarządzenie nr 6/2017 - w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia likwidacji dysków
- Zarządzenie nr 5/2017 - w sprawie udzielenia pełnomocnictwa
- Zarządzenie nr 4/2017 - w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2017 rok
- Zarządzenie nr 3/2017 - w sprawie ustalenia planu finansowego z zakresu zadań administracji rządowej dotyczącego prowadzenia aktualizacji rejestru wyborców na 2017 rok
- Zarządzenie nr 2/2017 - w sprawie ustalenia planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej na 2017 rok
- Zarządzenie nr 1/2017 - w sprawie zmiany zarządzenia nr 32/2015
