
Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności
Nazwa procedury:
WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI
Numer karty:
UGB.53 Numer JRWA: SO.5345 Wymagane dokumenty: Dowód osobisty, a w przypadku jego braku - inny dokument tożsamości. Wniosek o wydanie zaświadczenia. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej. Opłaty: 17 zł - za wydanie zaświadczenia. 17 zł - opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa (w przypadku, gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika). Miejsce złożenia i odbioru: Biuro Ewidencji Ludności Urzędu Gminy Bralin pok. nr 5. Jednostka odpowiedzialna: Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Bralin Termin odpowiedzi: Do 7 dni. Tryb odwoławczy: Do Wojewody Wielkopolskiego, w terminie 7 dni od dnia otrzymania zaświadczenia, za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie. Uwagi: 1. Wnioskodawca zgłasza się osobiście lub przez pełnomocnika. 2. Wniosek można złożyć w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Podstawa prawna: 1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.). 2. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2019 r. poz. 1397 ze zm.). 3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1546 ze zm.). 4. Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r . poz. 346 ze zm.)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Dawid Kosakiewicz |
Data utworzenia: | 2011-04-05 14:53:59 |
Wprowadził do systemu: | Dawid Kosakiewicz |
Data wprowadzenia: | 2011-04-05 14:54:15 |
Opublikował: | Dawid Kosakiewicz |
Data publikacji: | 2011-04-05 14:57:11 |
Ostatnia zmiana: | 2023-11-21 13:41:52 |
Ilość wyświetleń: | 1886 |