Nazwa procedury:  

WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI

Numer karty:

UGB.53

Numer JRWA:

SO.5345

Wymagane dokumenty:

Dowód osobisty, a w przypadku jego braku - inny dokument tożsamości.

Wniosek o wydanie zaświadczenia.

Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.

Opłaty:

17 zł - za wydanie zaświadczenia.

17 zł - opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa (w przypadku, gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika).

Miejsce złożenia i odbioru:

Biuro Ewidencji Ludności Urzędu Gminy Bralin pok. nr 5.

Jednostka odpowiedzialna:

Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Bralin

Termin odpowiedzi:

Do 7 dni.

Tryb odwoławczy:

Do Wojewody Wielkopolskiego, w terminie 7 dni od dnia otrzymania zaświadczenia, za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie.

Uwagi:

1.      Wnioskodawca zgłasza się osobiście lub przez pełnomocnika.

2.      Wniosek można złożyć w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Podstawa prawna:

1.      Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.).

2.      Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2019 r. poz. 1397 ze zm.).

3.      Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1546 ze zm.).

4.      Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r . poz. 346 ze zm.).