Nazwa procedury:  

ZAŚWIADCZENIE O PODŁĄCZENIU NIERUCHOMOŚCI DO SIECI WODOCIĄGOWO - KANALIZACYJNEJ

 

Wymagane dokumenty:

Wniosek o wydanie zaświadczenia o podłączeniu nieruchomości do sieci wodociągowo – kanalizacyjnej.

Opłaty:

W razie załatwiania sprawy przez pełnomocnika – opłata skarbowa w wysokości 17,00 zł za pełnomocnictwo.

W przypadku kiedy zaświadczenie wydawane jest na nieruchomość przeznaczoną pod działalność gospodarczą – opłata skarbowa w wysokości 17,00 zł.

Miejsce złożenia i odbioru:

Biuro RGI (pok. nr 17, II piętro), biuro obsługi interesanta lub sekretariat Urzędu Gminy Bralin pok. nr 8.

Jednostka odpowiedzialna:

Referat Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji - stanowisko ds. obsługi infrastruktury technicznej.

Termin odpowiedzi:

W/ w dokument wydawany jest w terminie do 7 dni od złożenia kompletnego wniosku.

Tryb odwoławczy:

W przypadku jakichkolwiek niezgodności należy złożyć pisemny wniosek, z jednoznacznym określeniem danych zawartych w wydanym zaświadczeniu, które wg wnioskodawcy powinny być zmienione.

Uwagi:

W przypadku zgłoszenia niezgodności termin odpowiedzi wynosi do 7 dni.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków.

Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.

Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Wymagane załączniki:

Protokół zdawczo – odbiorczy przyłącza/y (wykonuje konserwator wodociągu).

Mapa sytuacyjno – wysokościowa z inwentaryzacją powykonawczą przyłącza/y (skala mapy w zakresie 1:500 lub 1:1000).  

 

wersja 03.01.2022